سلام علیکماومدم بگم اون ماجرای روح و 120 سال و زندگی بعد زندگی و ....کننننسسسسسلهاهان برا چی ؟واقعیتش از دیشب که گفتی تو اینستا من نشستم فکر کردم گفتم اصلا این چه کاری گیرم که بعد مردن روحم آزاد شد و بعد 120 سال اومدم سراغ روح شماحالا شما فرض کن تو اون وضعیت من بیام جلو چی بگمبیام بگم سلام علیکم من روح فلانیم اومدم با روح شما رل بزنم بریم گردش نمیگی بهم "برو بابا گم شو من خودم روح خودمو قبول ندارم مرد حسابی ، تو تو این وسط چی میگی؟!!!!!!!!! "اونجا من نه عباس موزون و برنامشو میتونم پیدا کنم که توضیح بده ، مهدی رستم پورم معلوم نیست روحش باشه نباشه اینستاش دم دست باشه نباشه ، شما هم که کلا اعصاب نداری اونجا هم که اصلا معلوم نیست چ وضعی باشه یا اصلا کلا هیچی نباشه وبلاگم که نیست اونجا بیام بعد دعوا برات بنویسم که لااقل بخونی همین بهتر دنبال روح گردی و روح گردانیو روح دزدی و اصلا این چیزا نباشمگور بابای عباس موزون و مهدی رستم پور و بقیه جمیعاتمامممم افسانه ی مهر...ما را در سایت افسانه ی مهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 13:52